Skanowanie i archiwizacja

Skanowanie i archiwizacja dokumentów to proces cyfrowego przetwarzania papierowych materiałów w celu ich długoterminowego przechowywania, zabezpieczenia i łatwego dostępu. Polega na tworzeniu wysokiej jakości kopii elektronicznych dokumentów, które następnie mogą być zorganizowane, opisane metadanymi i zapisane w formie cyfrowej bazy danych lub systemie zarządzania dokumentacją. Usługa ta jest szczególnie przydatna w firmach i instytucjach, które chcą zredukować ilość papieru, usprawnić obieg dokumentów i poprawić bezpieczeństwo danych. Znajduje zastosowanie m.in. w branży prawniczej, medycznej, finansowej, administracyjnej, edukacyjnej oraz w archiwach historycznych i urzędach. Digitalizacja ułatwia dostęp do danych, przyspiesza pracę i zabezpiecza dokumenty przed zniszczeniem lub zagubieniem.

W Copy General pomożemy ci przenieś twoje papierowe dokumenty na wersje cyfrową. Stworzymy elektroniczne archiwum, do którego będziesz mieć dostęp z dowolnego miejsca o każdej porze. Wykonujemy skany pojedynczych dokumentów jak i całych archiwów.

Zajmujemy się skanowaniem, digitalizacją oraz archiwizacją dokumentów w małym oraz wielkim formacie. W przypadku dokumentów małoformatowych do formatu A3 najczęściej skanujemy dokumenty dla branży księgowej, prawniczej, edukacyjnej, geodezyjnej. Natomiast wielki format to gównie firmy z branż AEC (architektonicznej, inżynieryjnej i konstrukcyjnej) oraz uczelnie z kierunkami artystycznymi oraz projektowymi.  

Działamy kompleksowo, odbieramy materiały od klientów, przygotowujemy je do skanowania, skanujemy, tworzymy zbiory i katalogi, indeksujemy, archiwizujemy, nagrywamy i dostarczamy.

Skanowanie małoformatowe 

Wykonujemy skanowanie małoformatowe dokumentów: automatyczne oraz ręczne w formacie do A3 (297x420 mm). W przypadku skanowania automatycznego najczęściej skanujemy opisy do projektów budowlanych, dokumenty księgowe, prawnicze, medyczne, dyplomy, certyfikaty. Skanowanie ręczne stosujemy do dokumentów nierozbieralnych takich jak: dzienniki budowy, dokumenty poświadczone notarialnie, książki.

Skanowanie wielkoformatowe 

Wykonujemy skanowanie wielkoformatowe dokumentacji wykonawczych, inżynieryjnych, powykonawczych. Do skanu wykorzystujemy maszyny tylko rekomendowanych producentów dzięki czemu jesteśmy w stanie zapewnić wysoką jakość skanu i zeskanować nawet bardzo jasne elementy oraz linie.  

Technologia skanowania  

Wykonujemy skanowanie w trzech trybach kolorystyczny full-color, czarno-białym oraz w skali szarości, w rozdzielczości od 150 do 600 dpi. Posiadamy duży park maszynowy, w którego skład wchodzą dwa wielkoformatowe urządzenia skanujące - skanujące do 23 m2/min i aż osiem urządzeń do skanowania małoformatowego. Zeskanowane dokumenty i rysunki zapisujemy do plików w formacie pdf, jpg lub tiff.

Skanowanie OCR

W Copy General oprócz standardowego skanowania dokumentów do plików zamkniętych jak jpg tiff lub pdf, wykonujemy również skanowanie do plików otwartych jak .docx czy .xls. Skanowanie OCR wykonujemy korzystając z programu, który przekonwertowuje zeskanowany dokument z formy papierowej na formę elektroniczną. 
Największą dokładność w przypadku skanów do OCR-a uzyskuje się w przypadku dokumentów drukowanych z komputera i wynosi ona nawet 99%. Wykonujemy skany również pojedynczych dokumentów, jak i obszernych dokumentacji np. księgowych.  

Archiwizacja 

Archiwizując dokumenty, najczęściej używamy numeracji plików 01, 02, 03 itd. Jednak na życzenie klienta możemy nazwać każdy plik oraz folder zgodnie z przesłaną listą lub korzystając z nazw dokumentów.  Poszczególne dokumenty skanujemy do osobnych plików lub tworzymy jeden plik zbiorczy.  

Przy małych pracach zeskanowane dokumenty przesyłamy mailem, nagrywamy na pendrive, płytę, dysk przenośny natomiast w przypadku dużych lub cyklicznych zamówień oferujemy nasz dysk w chmurze -  PlanRoom.  
PlanRoom – twoje pliki dostępne z każdego miejsca.

Chcesz mieć szybki dostęp do swojej dokumentacji z dowolnego miejsca polecamy usługę PlanRoom. PlanRoom to nasza prywatna cyfrowa chmura, na której umieszczamy zeskanowane materiały. Masz dostęp do dysku z dowolnego miejsca, o dowolnej porze, udostępniasz pliki, przesyłasz oraz zlecasz wydruk jednym kliknięciem. 

Pliką nadajemy plikom nazwy zgodnie z Twoimi potrzebami - zazwyczaj jest to np. nazwa rysunku z zestawienia materiałowego lub nazwa raportu technicznego. Na dysku dodajemy etykiety i hiperłącza, aby wyszukiwanie plików było proste i przejrzyste.

Użytkownicy, którzy kupili ten produkt, wybrali również

Kopiowanie
Digitalizacja dokumentów
Kopiowanie dokumentacji
Wizytówki