Smycze reklamowe dostosowane do potrzeb
W zależności od potrzeb i preferencji zakupić możemy smycze wykonane z różnych materiałów, na przykład z satyny, silikonu czy z imitującej sznurowadło taśmy tunelowej. Dostępne są smycze o różnej szerokości, w wielu kolorach, z nadrukiem sublimacyjnym, transferowym, z haftem oraz gładkie. W zależności od potrzeb zdecydować się możemy na smycze z szelką, z karabińczykiem, brelokiem czy uchwytem GSM.
Smycze z nadrukiem ‒ rodzaje
Jakie rodzaje smycz reklamowych możemy wyróżnić? Poniżej najpopularniejsze z nich:
Smycze z nadrukiem ‒ smycze z nadrukiem to zazwyczaj smycze reklamowe, najczęściej umieszczane są na nich logo bądź nazwa firmy. Gustowna smycz z wyraźnym i miłym dla oka nadrukiem z pewnością przyciągnie uwagę i zwiększy rozpoznawalność firmy. Nadruk może być wykonany na jednej lub na obu stronach smyczy.
Smycz na klucze ‒ smycze znakomicie sprawdzają się w roli breloków, umożliwiają one przechowywanie całych pęków kluczy.
Smycz na identyfikator ‒ do tego rodzaju smyczy przypiąć można identyfikator pracowniczy, identyfikator upoważniający do wstępu do firmy czy uczestniczenia w konferencji. Takie smycze są doskonałym rozwiązaniem dla podczas koncertów, warsztatów, eventów, spotkań biznesowych, targów itd.
Smycz z karabińczykiem ‒ wykonane z wysokiej jakości materiałów karabińczyki umożliwiają sprawne i bezproblemowe przypięcie do smyczy identyfikatora, kluczy czy pendrive’a.
Smycze z szeklą ‒ czyli bardzo praktyczne smycze odpinane.
Smycz z uchwytem GSM – dostępne są również smycze ze specjalnym sznureczkiem do telefonu komórkowego. Tego typu smycze są doskonałym rozwiązaniem dla osób, które nie lubią przechowywać telefonu w kieszeni.
Zastosowanie smyczy
Zastosowanie smyczy reklamowych jest dość szerokie. Omawiane gadżety sprawdzą się podczas konferencji, warsztatów, imprez sportowych, targów, festynów, pokazów, wystaw, koncertów, happeningów, szkoleń, eventów, imprez jubileuszowych, integracyjnych i rocznicowych.
Smycze przydadzą się również na co dzień, umożliwią identyfikację pracowników, oznaczanie osób pełniących różnego typu funkcje, wyeksponowanie kart wstępu, przepustek itd.
Smycze reklamowe - dlaczego warto?
Dlaczego smycze to gadżet, w który warto zainwestować? Powodów jest wiele, wśród najistotniejszych wymienić możemy:
niskie koszty produkcji
szybki czas realizacji
sposób na wyróżnienie pracowników, uczestników danego spotkania czy wydarzenia
zwiększenie rozpoznawalność firmy i idealny nośnik reklamy
Podsumowanie
Smycze reklamowe to oryginalny i praktyczny gadżet. Wybierać możemy między smyczami wykonanymi z różnych materiałów, w wielu kolorach, wyposażonymi w uchwyt GSM, karabińczyk czy szelkę - duży wybór sprawia, że bez problemu wybierzemy smycz idealną do potrzeb naszych, naszych współpracowników czy kontrahentów.