Wśród popularnych gadżetów reklamowych obowiązkowo trzeba wymienić smycze. Smycze są praktyczne, znajdują szerokie zastosowanie i stanowią idealny nośnik reklamy. Więcej informacji na ten temat znajdziecie poniżej. Zachęcamy do lektury!
W zależności od potrzeb i preferencji zakupić możemy smycze wykonane z różnych materiałów, na przykład z satyny, silikonu czy z imitującej sznurowadło taśmy tunelowej. Dostępne są smycze o różnej szerokości, w wielu kolorach, z nadrukiem sublimacyjnym, transferowym, z haftem oraz gładkie. W zależności od potrzeb zdecydować się możemy na smycze z szelką, z karabińczykiem, brelokiem czy uchwytem GSM.
Jakie rodzaje smycz reklamowych możemy wyróżnić? Poniżej najpopularniejsze z nich:
Zastosowanie smyczy reklamowych jest dość szerokie. Omawiane gadżety sprawdzą się podczas konferencji, warsztatów, imprez sportowych, targów, festynów, pokazów, wystaw, koncertów, happeningów, szkoleń, eventów, imprez jubileuszowych, integracyjnych i rocznicowych.
Smycze przydadzą się również na co dzień, umożliwią identyfikację pracowników, oznaczanie osób pełniących różnego typu funkcje, wyeksponowanie kart wstępu, przepustek itd.
Dlaczego smycze to gadżet, w który warto zainwestować? Powodów jest wiele, wśród najistotniejszych wymienić możemy:
Smycze reklamowe to oryginalny i praktyczny gadżet. Wybierać możemy między smyczami wykonanymi z różnych materiałów, w wielu kolorach, wyposażonymi w uchwyt GSM, karabińczyk czy szelkę - duży wybór sprawia, że bez problemu wybierzemy smycz idealną do potrzeb naszych, naszych współpracowników czy kontrahentów.