1. Postanowienia ogólne
- Poniższy regulamin stanowi formę umowy pomiędzy Copy General sp. z o.o. a Klientem składający zamówienia: za pośrednictwem strony www.copygeneral.pl (sklep on-line, zamówienie on-line, formularz kontaktowy), poprzez wysłanie zamówienia na adres kontakt@copygeneral.pl oraz w punkcie usługowym Copy General.
- Usługi poligraficzne świadczone za pośrednictwem sklepu internetowego realizowane są przez firmę Copy General sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Usypiskowa 1.
- Właścicielem sklepu internetowego www.copygeneral.pl jest COPY GENERAL Sp. z o.o. Siedziba: ul. Usypiskowa 1, 02-386 Warszawa, woj. Mazowieckie, Polska NIP: 526 000 44 34, REGON: 010117071. Podmiot wpisany do KRS prowadzonego przez Sąd rejonowy dla M.ST. Warszawy
- Warunki Regulaminu określają w sposób wyczerpujący prawa i obowiązki Klienta Sklepu dotyczące usług świadczonych przez Copy General za pośrednictwem sklepu internetowego.
- Usługi polegają na wykonywaniu zleceń poligraficznych (drukowanie, introligatornia) według plików przesłanych przez Klienta oraz dodatkowych danych dostarczonych za pośrednictwem sklepu internetowego przez Klienta.
2. Definicje
- Copy General – Copy General sp. z o.o., administrator i właściciel Sklepu internetowego z siedzibą w Warszawie, ul. Usypiskowa 1.
- Sklep internetowy – sklep internetowy drukarni Copy General działający pod adresem: www.copygeneral.pl, w którym można złożyć Zamówienie
- Klient – Osoba korzystająca z usług Copy General za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Zamówienie – zlecenie wykonania usługi druku określonego produktu wraz z wykończeniem introligatorskim, składane przez Klienta, przy pomocy narzędzi oferowanych przez Sklep internetowy.
- Formularz zamówienia – narzędzie do składania zamówień przez Klienta.
3. Warunki korzystania ze sklepu internetowego.
- Korzystanie ze Sklepu internetowego oznacza, że akceptują Państwo niniejszy regulamin i zasady w nim zawarte i jednocześnie ustawę o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych.
- Ze sklepu mogą korzystać Klienci, którzy w trakcie składania zamówienia wypełnią formularz zamówienia.
- Zastrzegamy sobie prawo do przechowywania danych dotyczących Klienta oraz wszystkich danych dotyczących zleceń Klienta, przez czas wymagany zgodnie z przepisami rachunkowo - podatkowymi.
4. Zamówienia i ich realizacja
- Złożenie zamówienia następuje:
- poprzez wypełnienie formularza zamówienia na stronie
- poprzez przesłanie maila na jeden z adresów mailowych podanych na stronie
- Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji przez Copy General, jeśli spełnione są poniższe warunki:
- zamówienie zawiera niezbędne dane do jego realizacji
- pliki wgrane (przesłane) przez Klienta w trakcie składania Zamówienia spełniają wymogi techniczne określone na stronie www.copygeneral.pl
- Czas realizacji zamówienia ustalany jest w formularzu zamówienia lub w przypadku zamówień składanych przez adres mailowy ustala się go indywidulanie po kontakcie z klientem
- Zamówienia w Sklepie internetowym przyjmowane są 7 dni w tygodniu przez 24 godziny.
- Anulowanie Zamówienia możliwe jest do momentu rozpoczęcia jego realizacji. Anulowanie zamówienia odbywa się poprzez kontakt mailowy lub telefoniczny.
- Wykonane w oparciu o Zamówienie produkty, które miały być dostarczone do Klienta „za pobraniem” (tj. za pobraniem płatności w dacie dostawy przez kuriera), a które na skutek odmowy ich podjęcia przez Klienta , nie zostały dostarczone, oczekiwać będą na ich osobisty odbiór przez Klienta w siedzibie Drukarni przez okres 30 dni, co nie zmienia faktu, że Copy General może w każdym czasie podjąć działania zmierzające do realizacji przysługujących jej roszczeń (w szczególności o zapłatę) w stosunku do Klienta.
- Minimalna wartość zamówienia w przypadku zamówień składanych przez stronę wynosi 20,00 zł brutto. Kwota zamówienia podczas nabijania na kasę uzupełniana jest do wartości minimalnej pozycją "Uzupełnienie paragonu".
- Minimalna wartość zamówienia w przypadku zamówień wykonywane w technologi druku lateksowego wynosi 1m2.
- W przypadku błędnie wypełnionego zamówienie mażne zostać ono alulowane lub mogą zostać doliczone opłaty dodatkowe.
5. Odbiór zamówienia
- Klienci mają możliwość odbioru wykonanych materiałów na jednym z punktów usługowych, wskazanym w formularzu zamówienia.
- Zamówienie może być dostarczone na wskazany przez Klienta adres. Koszt dostawy uzależniony jest od wartości zamówienia oraz odległości od centrum Warszawy. Dostawy realizowane są standardowo pon.- sob. w godz. 8:00 - 20:00 oraz niedziele handlowe.: w godz. 10:00 - 18:00 istnieje możliwość dostarczenia materiałów w innych godzinach po wcześniejszych skoordynowaniu tego z koordynatorem dostaw.
- Zamówienia wykonane i nie odebrane w ciagu 30 dni będą utylizowane. Co nie zmienia faktu, że Copy General może w każdym czasie podjąć działania zmierzające do realizacji przysługujących jej roszczeń (w szczególności o zapłatę) w stosunku do Klienta.
6. Płatności.
- Klienci dokonujący zakupów w Sklepie internetowym mogą skorzystać z poniżej opisanych sposobów płatności.
- Klienci nowi, niezweryfikowani lub bez przyznanego kredytu mogą zrealizować płatność gotówką, kartą płatniczą lub przelewem.
- Klienci zarejestrowani posiadający przyznany kredyt mogą realizować płatność korzystając z faktu przelewowych.
- Faktury:
- Dane do faktury oraz informacje o chęci jej otrzymania w przypadku zamówień dostarczanych pod wskazany adres należy wprowadzić w formularza zamówienia lub przesłać na adres mailowy. Klienci którzy nie prześlą stosownej informacji otrzymują paragon.
- W przypadku odbioru materiałów na punkcie usługowym dane do faktury można podać w momencie odbioru zamówienia przy kasie.
- Klienci którzy posiadają podpisaną umowę i płacą przelewem otrzymują potwierdzenie odbioru. Faktura do zamówienia przesyłana jest zbiorczo w terminie określonym w umowie na adres podany do korespondencji.
7. Reklamacje.
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji niezwłocznie po otrzymaniu produktu w przypadku stwierdzenia:
- niezgodności produktu ze złożonym Zamówieniem lub,
- uszkodzeń mechanicznych produktu powstałych w trakcie transportu, pod warunkiem, że produkt zostanie zbadany w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej w chwili dostawy, a wystąpienie uszkodzeń zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez Klienta.
- Klient akceptuje fakt, iż podstawą reklamacji nie może być treść merytoryczna produktów, ani inne błędy w plikach przesłanych przez Klienta. Copy General nie dokonuje korekt w przesłanych przez Klienta materiałach do druku.
- Podstawą reklamacji nie mogą być także różnice w wyglądzie produktów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu internetowego, które to różnice mogą wynikać z indywidualnych ustawień (parametrów) komputera Klienta (kolor, proporcje, itp.).
- W przypadku zaistnienia podstaw do złożenia reklamacji, Klient powinien odesłać zamówienie kurierem jeżeli ten jeszcze jest na terenie placówki lub skontaktować się z działem obsługi klienta w celu skoordynowania odbioru wadliwych materiałów.
- Do odsyłanego towaru należy dołączyć oryginał rachunku (faktury lub paragonu) oraz informacje czego dotyczy reklamacja, jeżeli reklamacja dotyczy uszkodzenia produktów w trakcie transportu – także oryginał protokołu podpisanego przez Klienta oraz przedstawiciela firmy kurierskiej.
- Reklamacja musi być złożona w formie pisemnej, przesłanej na adres spółki lub mailowo na adres kontakt@copygeneral.pl
- Termin składania reklamacji wynosi 7 dni od momentu otrzymania produktów przez Klienta. Reklamacje zgłaszane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Reklamacje nie spełniające podanej procedury będą rozpatrywane negatywnie.
- Copy General rozpatruje złożone reklamacje w terminie 14 dni.
- Materiały do druku (pliki).
- Copy General nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści materiałów przesłanych przez Klienta do druku.
- Pliki przesyłane do druku winny być przygotowane zgodnie z wymogami określonymi przez Copy General.
- Błędy merytoryczne lub wynikające w niewłaściwego przygotowania plików do druku w żadnym razie nie mogą stanowić podstawy do złożenia reklamacji.
- Copy General nie archiwizuje plików przesłanych przez Klientów.
- Zakres odpowiedzialności Copy General. Copy General nie ponosi odpowiedzialności za:
- treść, formę i jakość produktu, jeżeli w treści przesłanych przez Klienta do druku plików pojawiły się błędy lub też gdy pliki te nie spełniały wymogów, Opóźnienia w realizacji Zamówienia wynikające z działań Klienta (w szczególności z powodu braku przesłania właściwych, tj, spełniających wymogi plików do druku),
- kolorystykę zamówionego produktu (różnice kolorystyczne pomiędzy wydrukiem finalnym a kolorami na nieskalibrowanym monitorze Klienta.
8. Postanowienia końcowe.
- Składając zamówienie w Copy General poprzez Sklep Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych doraźnie dla celów realizacji umowy
- Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania Zamówienia przez Copy General , co oznacza, że w przypadku ich niepodania lub niewyrażenia zgody na ich podanie Copy General nie przystąpi do realizacji zamówienia.
- Copy General nie ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
- Copy General zapewnia, że dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity w Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Zgodne z powołaną ustawą, Klienci mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
- Zawartość serwisu i Sklepu internetowego www.copygeneral.pl podlega całkowitej ochronie ustanowionej przez Polskie prawo autorskie i prawo własności intelektualnej. Cała zawartość strony i sklepu internetowego, użyte znaki towarowe i serwisowe są zastrzeżone. Powielanie, kopiowanie, dokonywanie zmian i dystrybucja bez zgody Copy General są zabronione.