W obecnej sytuacji rynkowej, przy dużej konkurencji praktycznie w każdej dziedzinie biznesu wizerunek firmy to niejednokrotnie klucz to sukcesu. Potrzeba dopasowania do wciąż zmieniających się potrzeb klientów oraz partnerów biznesowych wymusza wzmożone działania marketingowe, w tym konferencje i eventy promujące nowe rozwiązania i produkty firmy. Z pewnością minęły już czasy wielogodzinnych mało interesujących spotkań z prelegentem odczytującym wielostronicowe analizy i referaty. Dziś spotkania przebiegają w sposób dynamiczny, angażujący obie strony do czynnego udziału. Przygotowywane materiały muszą być atrakcyjne z wyglądu, krótkie i spójne w treści – muszą zachęcać a nie nudzić. W zapomnienie odchodzą wielostronicowe, wielotysięczne nakłady skierowane do wszystkich i do nikogo. Nowością na rynku staje się precyzyjna produkcja odpowiedniej ilości materiałów wsparta personalizacją tak aby każdy, kto je otrzyma poczuł się pełnoprawnym uczestnikiem wydarzenia, podnosi to prestiż firmy oraz samego eventu/konferencji. Standardem stały się roll-up i ścianki firmowe, identyfikatory dla uczestników, zaproszenia, programy, prezentacje, katalogi ,ulotki, listy produktowe, materiały szkoleniowe oraz wszelkiego rodzaju gadżety reklamowe.
W większości przypadków firmy zlecają przygotowanie lub samą produkcję materiałów marketingowych firmą zewnętrznym: agencjom, firmom poligraficznym, drukarniom itp. Niełatwe wydaje się dziś znalezienie rzetelnego partnera dającego gwarancję najwyższej jakości i terminowości, który w sposób kompleksowy może zadbać o przygotowanie niezbędnych materiałów na event marketingowy, konferencje czy też szkolenie. Niejednokrotnie czas stanowi kluczowy element przygotowania i wykonania materiałów na wymienione wydarzenia – często „wkład” merytoryczny jest przygotowywany na ostatnią chwilę, tuż przed konferencją czy spotkaniem. Zgranie wszystkich dostawców i wykonawców tak aby wszystkie materiały były gotowe na czas wymaga działań podjętych z dużym wyprzedzeniem co często okazuje się niewykonalne. Dodatkowo utrudnienie stanowi organizacja eventu w innym mieście czy też przez firmy spoza granic Polski – transport materiałów lub poszukiwanie wykonawcy na miejscu mówiącego dodatkowo w obcym języku wydaje się być przedsięwzięciem co najmniej karkołomnym.
Copy General poznając problemy klientów związanych z marketingiem oraz konferencjami postanowiliśmy stworzyć kompleksowe rozwiązanie „Serwis konferencyjny”, który obejmuje przygotowanie niezbędnych materiałów marketingowych zgodnie z przekazaną specyfikacją przy zachowaniu najwyższej jakości z gwarancja wykonania i dostawy zawsze na czas:
Serwis konferencyjny: Fazy
Serwis Konferencyjny Copy General to kompleksowa usługa stworzona z myślą o tych, którzy cenią sobie współpracę z profesjonalistami , szanują swój czas i pieniądze