Trwa wczytywanie produktów
Copy General
Strona główna Koperty z nadrukiem - Poradnik

koperty firmowe

Mimo tego że żyjemy w dobie internetu i e-maili, tradycyjne przesyłki nie odeszły do lamusa. Wiele firm koresponduje z klientami i partnerami, przesyła za pośrednictwem firm kurierskich propozycje współpracy, oferty i inne materiały. Warto zadbać o to, aby nasza przesyłka dotarła do adresata w estetycznym opakowaniu ‒ koperty z nadrukiem sprawdzą się znakomicie.

Koperty personalizowane - zalety

Koperty z nadrukiem to doskonały sposób budowę pozytywnego wizerunku firmy i wyróżnienie się na tle konkurencji. Co więcej, estetyczne opakowanie, na którym umieszczone zostaną logo firmy, jej nazwa, miła dla oka grafika bądź chwytliwe hasło reklamowe zrobi dobre wrażenie na odbiorcy i zachęci go nie tylko do sprawdzenia zawartości koperty, ale także do zapoznania się z ofertą i nawiązania współpracy.

 


Najpopularniejsze rozmiary kopert

Oczywiście rodzaj i wielkość koperty powinny być dostosowane do przesyłanych materiałów. Wśród najpopularniejszych formatów kopert wymienić możemy:



  • C3 ‒ koperty o wymiarach 324 × 458 mm umożliwiające wysyłkę dokumentów w formacie A3.
  • C4 ‒ wymiary koperty b4 to 250 x 353 mm, w tego typu kopercie bez problemu umieścimy dokumenty formatu A4.
  • C5 ‒ to koperty o wymiarach 162 x 229 mm, w takiej kopercie możemy umieścić złożony na pół dokument w formacie A4 czyli w formacie A5.
  • C6 ‒ 114 x 162 mm to koperty na standardową pocztówkę, czyli materiały w formacie A6.
  • DL ‒ wymiary koperty DL wynoszą 110 x 220 mm, w takiej kopercie możemy wysłać arkusze w formacie ⅓ A4 

 

Bardzo częstym wyborem są koperty ze specjalnym paskiem kleju oraz koperty z okienkiem. Tego rodzaju opakowania są bardzo praktyczne.

 


Koperty personalizowane - o czym jeszcze pamiętać?

Sam nadruk to oczywiście nie wszystko, o czym jeszcze należy pamiętać w przypadku wszelkiego rodzaju kopert?



  • Papier ‒ koperty mogą być wykonane z papieru o różnej gramaturze, najczęściej jest to papier o gramaturze 80 g ‒ koperty z okienkiem, 90 g - koperty bez okienka. W przypadku opakowań bardziej eleganckich, na przykład adresowanych dla klientów klasy premium, zalecany jest grubszy papier, na przykład o gramaturze 120 g. Dużym powodzeniem cieszą się również koperty z ekologicznego papieru.
  • Wykończenie ‒ w zależności od preferencji zdecydować się możemy na kopertę matową bądź błyszczącą.
  • Odpowiednia wielkość ‒ koperta powinna być dobrana do wielkości przesyłanych dokumentów, nie powinna być za mała ‒ składanie dokumentu na kilka części nie uchodzi za eleganckie.
  • Metoda druku ‒ istotny jest również wybór metody druku, zdecydować się możemy na druk jedno- bądź dwustronny, druk w technologii cyfrowej lub offsetowej.  Porządne drukarnie - zarówno internetowe, jak i stacjonarne zapewniają wysoką jakość nadruków, w miłych dla oka kolorach.

Na koniec jeszcze podpowiemy, że z kopertami z nadrukiem doskonale będą współgrać papiery firmowe z nadrukiem.


Podsumowanie

Koperty firmowe z nadrukiem to doskonały sposób na reklamę firmy. Warto więc, zanim nadamy przesyłkę do potencjalnych klientów, aktualnych klientów bądź partnerów firmy zwrócić uwagę właśnie na kopertę. Estetyczna koperta z wysokiej jakości nadrukiem firmowym z pewnością zostanie doceniona.




KEY2PRINT 2018