Banner to graficzna forma przekazu treści, przede wszystkim treści reklamowych. Banery zazwyczaj mają spore rozmiary, tworzone są więc w technologii druku wielkoformatowego. Dobrze wykonany, zamontowany w odpowiednim miejscu banner z pewnością zwróci uwagę Twoich potencjalnych klientów. Co jeszcze warto wiedzieć o banerach? O tym przeczytacie w naszym artykule, zachęcamy do lektury!
Bannery są trwałe, estetyczne, nie generują wysokich kosztów, możemy zamontować niemal w każdym miejscu, a co najważniejsze – są skuteczną formą reklamy. Wszystko to sprawia, że na zakup banerów decydują się firmy i instytucje o różnym profilu działalności.
Banner sprawdzi się zarówno jako reklama warsztatu samochodowego, jak również przedszkola, biura rachunkowego, szkoły językowej czy fundacji. Ponadto, banery są dobrym rozwiązaniem dla osób prywatnych – banner bez problemu można umieścić na ogrodzeniu, gdy chcemy sprzedać dom lub działkę.
W zależności od potrzeb, można zdecydować się na banner o różnej wielkości. Maksymalna szerokość pojedynczego brytu wynosi 250 cm, bez problemów jednak połączyć można kilka brytów w jeden i stworzyć banner dowolnych rozmiarów – na przykład o szerokości 500 cm.
Banery mogą mieć różną wielkość, mogą też być wykonane na różnego typu podłożach wśród najpopularniejszych wymienić możemy:
Zazwyczaj bandery są oczkowane, dzięki czemu montaż jest bezproblemowy i bardzo sprawny. Bannery można zamontować na ogrodzeniu, jak również na murze, między innymi na ścianie posesji lub na specjalnym stelażu.
Gdzie zamontować baner? Bannery doskonale sprawdzają się zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz obiektów. Najważniejsze jest, aby banery reklamujące usługi czy produkty firmy umieścić w widocznym miejscu – najlepiej tam, gdzie zazwyczaj przebywa sporo ludzi, na przykład w centrum miasta czy przy drodze.
Banner ma zachęcić potencjalnych klientów do zapoznania się w ofertą firmy, warto więc zadbać o to, by przyciągał uwagę przechodniów. Jak powinien wyglądać banner idealny? Podpowiadamy!
Ważny jest już sam projekt – musi być przemyślany, najlepiej zdecydować się na kolory, które występują w logo naszej firmy lub w jakimś stopniu kojarzą się z naszą marką. Warto też postawić na oryginalne grafiki. Ponadto, trzeba też pamiętać, aby umieścić dane kontaktowe firmy i nienachalne Call to action, zachętę do działania, na przykład Kup teraz! Co więcej, kolory muszą być estetyczne, grafiki wyraźna a czcionka czytelna.
Ile kosztuje banner reklamowy? Tutaj nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ceny są różne, a na ich wysokość wpływa kilka czynników, między innymi: wielkość baneru, materiał z jakiego został wykonany, ponadto, koszt inwestycji jest wyższy około 40 złotych, gdy dana zamawiany nie tylko banner, ale też jego projekt. Przykładowy cennik może wyglądać następująco:
W zależności od potrzeb i preferencji przedsiębiorcy mogą zdecydować się na zakup banerów o różnej wielkości i przygotowanych na różnego typu podłożach. Aby banner przyniósł oczekiwane rezultaty warto dokładnie przemyśleć każdą z kwestii, a w razie wątpliwości skontaktować się ze specjalistami. Dla zaintereseowanych tutaj świadczymy usługi drukowania personalizowanych banerów reklamowych. Serdecznie zapraszamy.